Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Woudrichem, Nederland van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Woudrichem, Nederland van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Annelien

Blijf op de hoogte en volg Sepp

18 Juli 2016 | Nederland, Woudrichem

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Dan vertrekken we met z'n drietjes voor bijna zes weken naar de andere kant van de wereld. Eigenlijk is alles wel zo'n beetje geregeld: de tickets binnen, de paspoorten up-to-date en alle spullen die mee moeten zijn in huis. Deze week alles nog even een plekje geven in de koffer(s) en dan kunnen we zaterdag vertrekken. We vliegen vanaf Dusseldorf via Hong Kong naar Sydney. In totaal doen we er bijna 24 uur over om er te komen. We zijn vooral benieuwd hoe onze Sepp dat gaat vinden. We hebben in ieder geval wat kadootjes en speelgoed ingepakt en een paar peutervriendelijke apps op onze telefoons gedownload, zodat hij zich toch beetje kan vermaken in het vliegtuig. Natuurlijk is het een lange zit met een peuter van 18 maanden, maar als we er eenmaal zijn dan hebben we ook wat!
Via deze website houden we jullie, de opa's en de oma's, op de hoogte van alle belevenissen en avonturen van Sepp en van onszelf. Veel leesplezier!

Groetjes, Annélien, Pascal en Sepp

• 18 Juli 2016 - 22:38

Opa En Oma Van De Nieuwegiessenn:

Goedeavond Annelien Pascal en Sepp
    Wij hopen dat de reis voorspoedig zal verlopen voor jullie .
    En dat Sepp zich een beetje vermaakt tijdens de lange vlucht. Is t goed als we woensdagavond even langs komen voor een bakje koffie?
    Groetjes Peter en Gonny

• 18 Juli 2016 - 22:43

Annelien:

Hoi Peer en Gonny,

Wij hopen ook dat Sepp zich zal vermaken ;-). Woensdagavond moet ik werken (heb een bijeenkomst). Kunnen jullie ook op donderdag? App maar even. Das makkelijker.

Groetjes, Annélien