Jetlag - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu Jetlag - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu

Jetlag

Blijf op de hoogte en volg Sepp

01 Januari 1970 | Australië, Haymarket

Onze tweede dag in Sydney hebben we grotendeels in de botanische tuin doorgebracht. We hadden alledrie nog steeds last van een jetlag dus hebben het rustig aan gedaan. Het zonnetje scheen volop, dus we troffen het met het weer. Uiteraard hebben we als echte toeristen een paar foto's van onszelf gemaakt met het Operahuis op de achtergrond.
's Middags hebben we nog een bezoek aan het Australia Museum gebracht. Sepp vond de kinderspeelhoek helemaal geweldig. Daarna hebbenwe nog een kijkje genomen in Darling Harbor, de jachthaven, waar we ook hebben gegeten.
Sepp trekt trouwens overal de aandacht met zijn charmes. Hij zwaait vanuit zijn buggy naar iedereen op straat en lacht heel vriendelijk naar de mensen als we ergens een kopje koffie drinken.
Over een half uurtje worden we door de taxi opgehaald die ons naar het camperdepot brengt. Daarvandaan rijden we naar de Blue Mountains. Wordt vervolgd!

• 28 Juli 2016 - 13:58

Peter En Gonny:

Hallo Annelien,Pascal en de kleine Sepp.
    Ja ik geloof graag dat Sepp de aandacht van de mensen trekt,wel leuk dat hij vrolijk lacht en zwaait naar de mensen.
    Met de camper dat zal best tegenvallen als je stuur aan de andere kant zit ,lijkt me niet gemakkelijk!
    Maar in ieder geval veel plezier en geniet van jullie mooie reis.
    Groetjes :Peter en Gonny

• 28 Juli 2016 - 17:58

Anneke En Wout:

Hallo Annelien Pascal en Seppje,

Ja, dat zal best wennen zijn om te rijden met het stuur rechts. Wat is het daar vroeg donker, het is winter natuurlijk ( andere bericht) En koud, als het in de camper maar lekker warm is. Maar dat zal wel. Hoop dat jullie gauw aan het tijdverschil gewend zijn.

Gr ma en Pa