Kamperen met de kangoeroes - Reisverslag uit Rocky Islet, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu Kamperen met de kangoeroes - Reisverslag uit Rocky Islet, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu

Kamperen met de kangoeroes

Blijf op de hoogte en volg Sepp

01 Januari 1970 | Australië, Rocky Islet

Vandaag zijn we na een lange en vrij saaie rit aangekomen in Trial Gaol Bay in Arakoon National Park. De hier gelegen camping hebben we uitgekozen op aanraden van de camperverhuurder die het een van de mooiste campings aan deze kust vindt. We denken dat hij daar weleens gelijk in zou kunnen hebben, want de camping is inderdaad prachtig gelegen op de punt van een landtong met een prachtig zandstrand aan de ene kant en uitzicht op de Grote Oceaan aan de andere kant. Rond deze tijd van het jaar zou het mogelijk moeten zijn om walvissen te zien. Dus misschien zien we ze nog. Op het campingterrein lopen kangoeroes rond. Ze zijn totaal niet bang en komen tot vlakbij de camper. Sepp vindt het prachtig.
Sepp heeft vandaag een doos Duplo van ons gekregen, zodat hij wat heeft om mee te spelen in de camper. Hij is er heel blij mee en heeft er al heerlijk een tijd mee zitten spelen. Het in en uit elkaar halen van de stukjes gaat steeds beter, maar soms lukt het niet en dan wordt hij boos en vliegen de duplostenen door de camper. Al met al gaat het heel goed met Sepp. Hij vermaakt zich prima en vindt het heel gezellig om met ons op pad te zijn. De autoritten die we maken zijn best lang, maar hij slaapt dan lekker of zit op z'n gemak naar buiten te kijken en te zwaaien naar auto's die voorbij komen. Het is echt een heel makkelijk en lief ventje.

Groetjes van ons

• 05 Augustus 2016 - 17:31

Peter En Gonny:

Hallo Pascal,Annelien en de kleine Sepp
    Wij vinden t leuk weer nieuwe berichten van jullie te kunnen lezen en prachtige foto s te kunnen zien.
    Wat is de natuur prachtig daar zeg echt heel mooi.
    En dan die foto van die kangoeroe echt mooi dat zal Sepp best mooi vinden ja.Het is goed dat hij t prima naar zijn zin heeft met papa en mama lekker zo met zijn drietjes .
    Wij wachten weer op de volgende berichtjes en veel plezier he
    Groetjes Opa en Oma van de Nieuwegiessen