Kampvuur, regenwoud en witte stranden - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu Kampvuur, regenwoud en witte stranden - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu

Kampvuur, regenwoud en witte stranden

Blijf op de hoogte en volg Sepp

17 Augustus 2016 | Australië, Airlie Beach

Na de walvissen in Hervey Bay zijn we doorgereden naar NP Cania Gorge. De camping in dit natuurgebied was heerlijk groen en zat vol met vogels. Sepp vond het springkussen en het zwembad heel leuk. En wij vonden het leuk om 's avonds als Sepp op bed lag een gezellig kampvuur te maken.
Na deze bestemming zijn we naar Eungella NP bij Mackay gereden. Deze regio staat vol met suikerriet. Het Nationaal park bestaat uit regenwoud. Ook hier hebben we weer gewandeld en een paar vogelbekdieren in de rivier gespot! Gekke beestjes om te zien.
Gisteren zijn we aangekomen in Airlie Beach, een kustplaats met blauwe zee en witte stranden. Vandaag gaan we een dagje varen rond de Whitsundays. Google dit maar even, het is hier echt net zo mooi als op de plaatjes.