GREAT Barrier Reef - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu GREAT Barrier Reef - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu

GREAT Barrier Reef

Door: Annelien

Blijf op de hoogte en volg Sepp

26 Augustus 2016 | Australië, Cairns

Wauw, vandaag weer een fantastische dag gehad. We hebben een boottocht over het Great Barrier Reef gemaakt. Vanaf een grote ponton midden op zee hebben we gesnorkeld. En dat was echt geweldig. Nog mooier dan bij de Whitsunday-eilanden. We hebben ontzettend veel vissen gezien en prachtige koralen. Tijdens een extra tochtje met een soort onderzeeboot hebben we zelfs haaien en schildpadden gezien. Een bijzondere ervaring. Jammer dat Australie zo ver weg is, anders zouden we hier ieder jaar wel een snorkelvakantie willen houden!

• 26 Augustus 2016 - 12:36

Peter En Gonny:

Hallo Pascal,Annelien en Seppje

Het lijkt ons erg mooi daar bij de Great Barrier Reef al die prachtige vissen en koralen.Wij hopen dat jullie veel foto s gemaakt hebben die we kunnen bekijken we zijn erg benieuwd!
    Pascal ziet er mooi uit in dat pak zo .
    Groetjes Peter en Gonny