Bye bye - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu Bye bye - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu

Bye bye

Door: Annelien

Blijf op de hoogte en volg Sepp

31 Augustus 2016 | Hong Kong, Hong Kong

Helaas, onze reis zit er weer op! Op het moment van schrijven zit ik achter een computer op de luchthaven van Hong Kong. Dinsdagmiddag hebben we de camper in Sydney ingeleverd. Gisteravond zijn we nog een keer lekker uit eten geweest bij een Balinees restaurant waar we een "Balinese rijsttafel" op hebben (het stond ook echt zo op z'n Nederlands op de kaart). En die was echt heerlijk. Toch weer heel anders dan onze rijsttafels die we in Nederland bij de Chinees kunnen bestellen. Sepp heeft heerlijk gesmuld van satee met sateesaus en rijst. Hij kan inmiddels ook een beetje Engels: toen we aan het einde van de avond het restaurant verlieten, zwaaide hij bye bye naar de serveersters. Die vonden hem daardoor nog schattiger dan ze hem al vonden.
We zitten nu op bijna de helft van onze terugvlucht. Nog 12 vlieguren te gaan en dan zijn we in Dusseldorf. De tijd in Australie is ontzettend snel gegaan. We hebben het geweldig goed naar onze zin gehad. Wat ons betreft komen we hier in de toekomst zeker nog eens terug!!
En heel leuk dat jullie onze verslagen hebben gelezen. Binnenkort kunnen we jullie de foto's laten zien.

Groetjes, Annelien Pascal en Sepp

• 01 September 2016 - 13:03

Nel Van Diggelen:

Welkom thuis in Nederland!!!!
    Groeten van tante Nel.