Sydney - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Sepp

25 Juli 2016 | Australië, Haymarket

Gisteravond zijn we na een lange reis in Sydney aangekomen. De reis is supergoed verlopen. Dankzij Sepp mochten we steeds als eerste aan boord van het vliegtuig. De buggy mocht mee tot aan de gate en stond weer voor ons klaar zodra we van boord kwamen. Het vliegen vond Sepp geen probleem. Hij heeft op beide vluchten een paar uur heerlijk geslapen. Verder heeft hij zich prima vermaakt met wat tekenfilmpjes en het eten van rozijntjes.
In Hong Kong hebben we een overstap gemaakt. Wat een enorm vliegveld is dat! We moesten met een metro van de ene naar de andere gate.
Eenmaal in Sydney aangekomen hebben we een taxi naar het hotel genomen. Na een lange douche zijn we meteen naar bed gegaan. Sepp gezellig tussen ons in, want hij wilde liever niet in zijn eigen slaaptentje. Vandaag werden we alledrie pas om 13.00 uur wakker. We hebben de stad dus nog even een paar uurtjes kunnen verkennen. We vroegen ons even af of we wel in Sydney zijn en niet in Hong Kong. Het hotel staat aan de rand van China Town, dus we zien hier alleen maar Chinezen op straat. Toen we eenmaal het Sydney Opera House in beeld hadden wisten we dat we toch echt in Sydney zijn! We hebben de dag afgesloten met een etentje bij een, hoe kan het ook anders, Chinees restaurant in de buurt. Sepp heeft voor het eerst in zijn leven Chinese dumplings (gestoomde deegpakketjes met een vleesvulling) op en hij vond ze heerlijk!
Dat was het weer voor vandaag. We gaan morgen op tijd uit bed zodat we de stad kunnen gaan verkennen.

Groetjes

• 25 Juli 2016 - 20:30

Anneke:

Fijn dat alles voorspoedig verlopen is. En dat het met Sepp allemaal goed gegaan is.
    Ik zou jullie daar wel eens willen zien lopen. Geniet er van.
    Wat een leuke foto

Groeten van Ma

• 26 Juli 2016 - 07:21

Peter En Gonny:

Pascal ,Annelien en Sepp
    Wij zijn blij dat de reis zo goed gegaan is met Sepp.
    Het is mooi dat hij ook chinees lust echt een makkelijke eter .
    Nou geniet maar van de mooie reis en groetjes ,we wachten t volgende berichtje af

Groetjes van Peter en Gonny