Storm en regen - Reisverslag uit Casino, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu Storm en regen - Reisverslag uit Casino, Australië van Sepp Nieuwegiessen - WaarBenJij.nu

Storm en regen

Blijf op de hoogte en volg Sepp

01 Januari 1970 | Australië, Casino

Van de camping in Trial Gaol Bay hebben we behalve de kangoeroes helaas niets meer kunnen zien. Op de dag van aankomst werd er een weeralarm afgegeven. En dat hebben we geweten! Het begon 's avonds te regenen en te waaien en de volgende 36 uur is dat niet meer gestopt. Echt geen minuut. We hebben niets anders kunnen doen dan in onze camper zitten. Gelukkig hadden we voor Sepp die doos Duplo nog. En daar heeft hij zich wonderwel de hele dag mee vermaakt ??. 's Avonds hebben we gezellig pannenkoeken gebakken. Sepp is er echt dol op. Hij heeft wel twee "koeka's" op.
Na twee regenachtige nachten zijn we doorgereden naar de volgende stop in Iluka. Daar hoorden we van mensen dat er langs de kust zelfs campings waren ontruimd vanwege het noodweer. Dan viel het bij ons nog wel mee.
Omdat het weer hier ook niet zoveel soeps was, zijn we vanmorgen weer op weg gegaan. We hopen dat we verder naar het noorden beter weer treffen.

Tot de volgende keer!

P.S. Onze bereikbaarheid via internet is vrij beperkt. Mochten jullie tussendoor graag willen weten hoe het gaat, dan kunnen jullie het beste een SMS sturen.